There are no items in your cart
Add More
Add More
Item Details | Price |
---|
കസ്റ്റമർ ജേർണി മാപ്പ് എന്നാൽ നിങ്ങളുടെ കമ്പനിയുടെയോ പ്രോഡക്റ്റിന്റെയോ ഒരു ഉപഭോക്താവിന്റെ ലീഡിൽനിന്നും ക്ലയന്റ് ആയി അവിടെ നിന്നും റിപ്പീറ്റ് കസ്റ്റമർ വരെ ആകുന്നതുവരെയുള്ള യാത്രയുടെ ദൃശ്യമാതൃകയാണ്.
Customer Journey Map is a visual representation of the journey a person has to be taken through till the end of his life cycle as a customer. This course covers the following:
1. What exactly is Customer Journey Map.
2. How can you increase revenue and sales by designing a customer journey map.
3. Stategies to upsell the existing customers.
4. How to design a customer journey map.
5.0 (4 ratings)
Language: Malayalam
Director / Instructor: Subilal K
5% Cashback as Wallet Money
Customer Journey Map is a visual representation of the journey a person has to be taken through till the end of his life cycle as a customer.
Learn how to create a customer journey map in this concise course. Discover key steps and follow a clear, step-by-step guide to map your customer's experience. Perfect for marketers and business owners aiming to improve customer satisfaction.
ഒരു കസ്റ്റമറിനെ നമ്മൾ ഏതൊരു യാത്രയിലൂടെ ആണ് കൊണ്ട്പോകാൻ ഉദ്ദേശിക്കുന്നത് അതാണ് Customer Journey Map. ഈ കോഴ്സിൽ, കസ്റ്റമർ ജേർണി മാപ്പ് എങ്ങനെ സൃഷ്ടിക്കാമെന്ന് എളുപ്പത്തിൽ പഠിക്കാം. കസ്റ്റമർ അനുഭവം മനസ്സിലാക്കാൻ അടിസ്ഥാന ഘട്ടങ്ങൾ പിന്തുടരാം.
Customer Journey Map | |||
Steps to create a Journey map | |||
Customer Journey Map Step-by-Step | |||
Review |
After successful purchase, this item would be added to your 'My Contents'. You can access your content in the following ways :